så mycket bättre

jag är så fruktansvärt fascinerad av människan. helt ortoligt. thomas di leva. han är en sån person jag hatar att älska. så konstig, men så vacker i sitt sätt. jag blir helt till mig. förtrollad. för nåt år sen hatade jag honom, inga tvivel. jag var allergisk. men jag visste inget. ingenting. jag hade hört kanske en låt och dömde hunden efter håren. jag ångrar mig, att jag inte tillät mig att upptäcka det så sjukt vackra han gjort tidigare. men jag är glad att jag gjort det nu. tyck att jag är konstig, det kanske jag är med. men det gör inget.

titta, lyssna och njut.
Så Mycket Bättre - Del 2 - Thomas di Leva
och septembers version av vem ska jag tro på, så underbar.


bild:google



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emma.

Tiburon, CA.

RSS 2.0