Saker man blir bortskämd med här

- färska hallon varje dag 
- stora, sneda parkeringsrutor. jag parkerar i compact-rutor med min stora traktor till bil liksom 
- folk som städar ens rum 
- eget badrum
- inte behöva vänta på grönt ljus för att svänga höger. helt ok att köra mot rött om det inte kommer andra bilar 
- trevliga, pratsamma människor 
- komplimanger 
- dyra, svingoa viner 
- utsikter 
- middagar ute, mat över huvudtaget, inte ätit något äckligt sen jag kom till ca
- vädret, visst må jag väl sakna mysig höst och snö men det är jävligt nice att vara tvungen att ha solglasögon och kunna äta frukost ute i slutet av november 

Ba en liten reminder till mig själv, glöm ej att du älskar det här även när du älskar hemma mer! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emma.

Tiburon, CA.

RSS 2.0