knowing nothing at all

jag vet inte.
jag vet inte vad jag vill med livet, jag vet inte vad jag vill göra sen. sen, när jag är vuxen, äldre, gammal. jag har ingen aning.
jag har knappt någon enda liten sak som jag känner att jag vill göra. att jag måste göra. några få kanske, men dessa känns orimliga för tillfället. troligtvis sen också.
det finns dock många saker jag skulle gjort om saker varit annorlunda. fast egentligen vet jag inte vad jag skulle gjort då heller, eftersom dom tankarna inte går (läs får) tänkas. jag vet inte helt enkelt.

jag vet inte vad jag vill göra efter gymnasiet.
jag vet inte om jag vill plugga eller jobba.
och om jag nu vill plugga, eller jobba, så vet jag inte till/med vad.
jag vet ingenting. fan.

jag vet inte ens varför jag skriver detta långa meningslösa konstiga som ingen ändå kommer läsa. jag vet inte vad jag hade tänkt att det skulle fylla för funktion, till vilken nytta det skulle vara. men nu skrev jag det. för att jag inte vet. ingenting, om någonting.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emma.

Tiburon, CA.

RSS 2.0